مرجع تخصصی اخبار به روز شهری

به مرجع تخصصی اخبار به روز شهری خوش آمدید

مهاجم سابق استقلال آماده شکستن رکورد مهاجم سابق پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آمان ، سجاد شهباززاده ، مهاجم 31 ساله تیم فوتبال آسپادانا سپاهان را از بالای جدول گلزنان برتر و 16 ساله خواهد کرد در پایان هفته هجدهم ، زمانی که فاصله از نزدیکترین سن ، منشا سیچرو ، پیشنهاد 6 است. این نشان می دهد شهباززاده در مسافت های طولانی مسافت طولانی …

مهاجم سابق استقلال آماده شکستن رکورد مهاجم سابق پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان https://rosemag.ir/2021/04/01/مهاجم-سابق-استقلال-آماده-شکستن-رکورد-م/ مجله رز Thu, 01 Apr 2021 07:11:10 0000 مجله ورزشی https://rosemag.ir/2021/04/01/مهاجم-سابق-استقلال-آماده-شکستن-رکورد-م/ به گزارش خبرنگار آمان ، سجاد شهباززاده ، مهاجم 31 ساله تیم فوتبال آسپادانا سپاهان را از بالای جدول گلزنان برتر و 16 ساله خواهد کرد در پایان هفته هجدهم ، زمانی که فاصله از نزدیکترین سن ، منشا سیچرو ، پیشنهاد 6 است. این نشان می دهد شهباززاده در مسافت های طولانی مسافت طولانی …

به گزارش خبرنگار آمان ، سجاد شهباززاده ، مهاجم 31 ساله تیم فوتبال آسپادانا سپاهان را از بالای جدول گلزنان برتر و 16 ساله خواهد کرد در پایان هفته هجدهم ، زمانی که فاصله از نزدیکترین سن ، منشا سیچرو ، پیشنهاد 6 است. این نشان می دهد شهباززاده در مسافت های طولانی مسافت طولانی دارد وگرنه در لیگ 20 گلی خواهیم کرد.

پایان هفته هجدهم لیگ برتر 16 گل در شهباززاده به ثمر رسانده است: در روزهای آخر ، اگر تیم 15 سال شیخ دیاباته باشد ، پیشنهاد الزام آور است و استقلال از ضربات ضربه زن باید به جلو برود به عنوان یک شهباززاده 18 رشد در تعداد گلزنان هشت هشتم بیشتر وقت خود.

شهباززاده که بهترین سالهای فوتبال خود را سپری می کند و در صورت ادامه گلزنی به تازگی به تیم ملی دعوت شده است همین روند است و آنها فقط 20 گلزن لیگ دارند اما برای ثبت نام ، یک مهاجم سابق فولاد ، نفتا است ، پرسپولیس ، بعد از 10 سال به لیگ برتر بروید. رکورد این فصل از مهاجم لیگ برتر با کلاه استیل.

تاکنون 18 تا 19 دوره از مسابقات لیگ برتر را پشت سر گذاشته ایم که بازیکنان لیگ برنده گلی در این مسابقات هستند. رضا عنایتی قبلاً با کریم انصاری فرد سایپا و تراکتور طعم سه گلی (و یکی دو بار استقلال ابومسلم) ، جولیان طارمی پرسپولیس و دیگری را برای دیگری چشیده بود. خداوندا ، در فصل هفتم و هشتم از تو درخواست می کنیم ، دو بازیکن که به طور همزمان گل می خورند پیشنهاد دادند.

تعداد کل گل های خورده توسط یک بازیکن در مسابقات در این فصل 24 گل است که یک رکورد رضا نوروزی است. وی با چاقو در پیراهن گل 90 نوروزی 89-89 گل حضور دارد و 24 گل رکورددار بیشترین گل در یک فصل است. به نظر می رسد که رکوردی است که ممکن است آنها را از بین ببرم که شهباززاده تکه تکه شود.

شهباززاده که در 18 بازی 16 گل به ثمر رسانده است ، اگر این روند ادامه یابد ، زمان کرزوس است و می تواند از رکورد 24 گل در این مکان پیشی بگیرد ، که بعد از 10 سال به نام او می شکنم.

رضا عنایتی ادموند بزک ، علی DAEI کنستانتین رجب زاده و دانیل اولروم (مشترک) ، محسن خلیلی و هادی اصغری (مشترک) ، آرش برهان ، عماد رضا رضا نوروزی ، کریم انصاری فر ، سید جلال رافخایی ، آدینیو کنستانتین طارمی ، علی علیپور ، بیگ روش استنلی و شیمبا (مشترک) ، و شیخ دیاباته با 19 فصل قبلی لیگ برتر به 18 بازیکنی که گالیات هستند رسید.

سپاهان که در پایان هفته هجدهم لیگ برتر با هفت بر 19 میزبان سایپا در این بازی در رده های نخست جدول رده بندی قرار دارد ، این مسابقه که ساعت 16:30 روز دوشنبه 7 آوریل در تهران برگزار می شود.

شهباززاده که سابقه حضور در تیم فوتبال سایپا ایران را دارد می توان با همین تیم مشاهده کرد که توانایی افزایش تعداد این پیشنهادات را در این زمان شناور نرم در سایپا دارد که با 18 امتیاز در جایگاه 13 قرار دارد.

[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 12 فروردين 1400 ] [ 13:24 ] [ ملانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]