مرجع تخصصی اخبار به روز شهری

به مرجع تخصصی اخبار به روز شهری خوش آمدید

۱۰ نشانه افسردگی – سرخط نیوز

خواب زیاد همچنین می تواند نشانه افسردگی باشد. با توجه به ESA باشگاه خبرنگاران جوان وی نوشت که در قرن بیست و یکم ، بیماری روانی ، مانند افسردگی ، هنوز یک رسوایی است. جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سعی می کنند در مورد مشکلات خود صحبت کنند و پنهان شوند. البته ممکن …

منبع: سرخط نیوز
۱۰ نشانه افسردگی – سرخط نیوز

۱۰ نشانه افسردگی – سرخط نیوز https://head-line.ir/2021/۱۰-نشانه-افسردگی-سرخط-نیوز/ سرخط نیوز Fri, 23 Apr 2021 18:36:48 0000 عمومی https://head-line.ir/2021/۱۰-نشانه-افسردگی-سرخط-نیوز/

خواب زیاد همچنین می تواند نشانه افسردگی باشد. با توجه به ESA باشگاه خبرنگاران جوان وی نوشت که در قرن بیست و یکم ، بیماری روانی ، مانند افسردگی ، هنوز یک رسوایی است. جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سعی می کنند در مورد مشکلات خود صحبت کنند و پنهان شوند. البته ممکن …

منبع: سرخط نیوز
۱۰ نشانه افسردگی – سرخط نیوز

خواب زیاد همچنین می تواند نشانه افسردگی باشد.

با توجه به ESA باشگاه خبرنگاران جوان وی نوشت که در قرن بیست و یکم ، بیماری روانی ، مانند افسردگی ، هنوز یک رسوایی است. جای تعجب نیست که بسیاری از افراد سعی می کنند در مورد مشکلات خود صحبت کنند و پنهان شوند. البته ممکن است یکی از عزیزانتان از اضطراب رنج ببرد و شما علائم زیر را نشناسید.

1. او همیشه سعی می کند خوشحال به نظر برسد

یک فرد مضطرب ممکن است سعی کند پشت ماسک لبخند پنهان شود. به نظر می رسد این فرد همیشه در کنار عزیزان ، دوستان و همکارانش لبخند می زند و خوشحال است. اما خوشبختی آنها فقط یک توهم است.

2- دلسوزی زیاد

عطوفت یک ویژگی اخلاقی است اما می تواند فردی را که مضطرب است برای دیگران احساس بدی ایجاد کند و احساسات او را بدتر کند.

3- عذر آماده و آماده دارد

نگران نباشید کسی نگران رفتارهای عجیب خود است. او بیشتر وقت خود را صرف ایجاد موقعیت های منفی می کند. او می تواند بلافاصله توضیح دهد که چرا مهمانی شام شما را از دست داده یا چرا وقتی قول داده است تماس تلفنی را فراموش کرده است. این بهانه ها خصوصاً وقتی نگران کننده هستند که شخص اغلب مورد اعتماد و اعتماد باشد. یک دوست یا عزیز مضطرب به شدت نیاز به کمک در پشت یک افسردگی پنهان دارد.

4- بدترین حالت را بررسی می کند

متأسفانه ، کسانی که مضطرب هستند تمایل دارند در وضعیت بدی قرار بگیرند. مطالعه ای که در مجله روانشناسی فردی و اجتماعی منتشر شده است ، رابطه بین زوال عقل و افسردگی را برجسته می کند. عمیقا نگران ، شرکت کنندگان در این مطالعه هیچ امیدی به آینده نداشتند.

5- تغییر در اشتها و وزن

خوردن زیاد یا کم غذا می تواند نشانه افسردگی باشد. برخی از افراد برای استراحت به غذا برمی گردند. دیگران اشتهای خود را از دست می دهند یا کمتر غذا می خورند. این تغییرات در رژیم غذایی می تواند منجر به افزایش یا کاهش وزن شود.

6- تغییر در عادات خواب

بین احساسات و خواب ارتباط شدیدی وجود دارد. بی خوابی می تواند باعث افسردگی شود ، و افسردگی می تواند خواب را دشوار کند. مطالعات نشان می دهد که بی خوابی مزمن می تواند منجر به افسردگی شود. این اثر ممکن است به دلیل تغییرات شیمیایی مغز باشد. خواب زیاد همچنین می تواند نشانه افسردگی باشد.

7- احساس خستگی زیاد

خستگی مفرط یکی از علائم رایج افسردگی است. طبق برخی مطالعات ، بیش از 90٪ افرادی که از افسردگی رنج می برند احساس خستگی می کنند. اگرچه همه افراد در بعضی مواقع می توانند احساس خستگی کنند ، اما افرادی که دچار خستگی شدید یا مداوم هستند (خصوصاً اگر با علائم دیگری همراه باشد) ممکن است افسردگی نهفته را تجربه کنند.

8. از دست دادن تمرکز

مشکلات حافظه و تمرکز یکی از علائم رایج افسردگی است. یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که مشکلات تمرکز با به چالش کشیدن زندگی کاری و روابط شخصی ، پیامدهای اجتماعی افسردگی را تشدید می کند.

9. بیماری جسمی و اختلالات سلامتی

افسردگی یک بیماری روانی است اما می تواند عواقب جسمی نیز به همراه داشته باشد. علاوه بر تغییر وزن و خستگی ، سایر علائم پنهان افسردگی شامل کمردرد ، درد مزمن ، مشکلات گوارشی و سردرد است.

10. خشم یا ناامیدی

بسیاری از افراد عصبانیت و ناامیدی را با افسردگی مرتبط نمی دانند ، اما این تغییرات خلقی در افراد مبتلا به اختلالات خلقی غیر معمول نیست. برخی از افراد افسرده به جای ناراحتی ممکن است ناامید و عصبانی شوند. عصبانیت و ناامیدی علائم پنهانی هستند.

انتهای پیام

منبع: سرخط نیوز
۱۰ نشانه افسردگی – سرخط نیوز

[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] [ 16:17 ] [ ملانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]