مرجع تخصصی اخبار به روز شهری

به مرجع تخصصی اخبار به روز شهری خوش آمدید

مدرن ترین و جذاب ترین مدل های شومیز مجلسی

یکی از پرکاربردترین مدلهای شومیز، مدل مجلسی آن می باشد. شومیز مجلسی ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و مناسب بسیاری از مهمانی ها و جشن ها می باشد. این نوع شومیز را می توان با لباسهای دیگری مانند دامن یا شلوار مجلسی ست کرد تا جلوه زیباتری پیدا کند. شومیزها در ایران بسیار پرطرفدارند و افراد زیادی، این لباس را در کنار شلوار یا دامن در مراسم های مهم و مهمانی ها انتخاب میکنند.

در یک مدل جدید شومیز زنانه شومیز مجلسی، در قسمت شانه ها اپل کار گذاشته میشود. این مدل شومیز که یادآور سبک پوشش بانوان دهه ۶۰ ایران است، با دامن کوتاه یا شلوار چسبان، استایل مهمانی خوبی را میسازد. مدل شومیز جدید دیگری که مورد پسند جوانان است شومیز های پشت بازی هستند که در پایین کمر گره میخورند. این شومیزها را میتوانید با شلوار یا دامن های جین کوت اه، موهای گوجه ای، چکمه های بلند اکسسوری های ظریف ترکیب کنید.

این موضوع را همیشه به خاطر داشته باشید که اندازه و سایز مناسب با فیزیک بدن، اولین و مهمترین گزینه در خرید پوشاک مردانه و زنانه است. قطعا این حقیقت در مورد شومیز هم صادق است، پس تلاش کنید که این ویژگی در خرید، رعایت شود. به نظر شما هماهنگی با رنگ پوست مهم است؟ روشن تهیه نمایید. قطعا میدانید شومیز تیرهرنگ بهتر روی پوست روشن مینشیند. فرم و شکل اندام چطور؟

حتما استایل و فیزیک بدنتان را هنگام خرید شومیز در نظر بگیرید. آیا توجه به جنس شومیز مهم است؟ امری کاملا شخصی و سلیقهای است، امروزه شومیزها از جنس حریر، جین، کتان، گیپور و … طراحی و تولید میشوند. رنگارنگ با طرح گل را برای مهمانیهای رسمی و غیر رسمی ترجیح دهند. نمیشود و شما به سادگی میتوانید با پرداخت مبلغی بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزارتومان شومیز دلخواهتان را خریداری نمایید. اگر شومیزی ساده میپوشید، بهتر است رنگ آن سفید، کرم، مشکی یا سرمهای باشد.

شومیز مجلسی یقه کراواتی و بسته با ظاهری کلاسیک و پوشیده، ترکیبی عالی برای ست مجلسی شماست. اگر دارای منجوق و پولک دوزی سادهای باشند برای آئینهای رسمی مناسبند. چنانچه میخواهید در یک محفل دوستانه یا یک جشن تولد حاضر شوید، شومیزی با طرح شلوغ یا کارتونی راست کارتان است. ساده و راحت دارید، شومیزی از پارچههای نازک مناسب تنتان است.

مدلهای ضخیم را میتوانید با شلوار و دامن رسمی امتحان نمایید. است قدری بدننما باشد، با پوشیدن یک تاپ همرنگ یا کرم نگرانی شما برطرف خواهد شد. طرفداران بیشتری دارد، چرا که از نظر رنگ و ضخامت متنوع است و برای همهی فصول و رویدادها حرفی برای گفتن دارد. در آئینهای رسمی از شومیزهای حریر نازک، خیلی کوتاه و باز استفاده نکنید. از حریر آفشولدر که محبوبیت خاصی هم دارد، در جشنهای تولد و محافل دوستانه استفاده نمایید. شومیز حریر را با دامنهای جین و حتی دامن و شلوارهای رسمی هم میتوانید، بپوشید.

حریر، بلند، کوتاه و مجلسی تولید و وارد بازار مصرف میگردد. رسمی و دورهمی های دوستانه و خانوادگی بدون محدودیت سنی مورد استفاده قرار دهند. کوتاه و تاپی با طرحها و رنگهای متفاوت جای خود را در کمد لباس خانمهای ایرانی باز کرده است. رسمی و نیمه رسمی با کفشی مجلسی پاشنه بلند یا تخت شما را خاص، شیک و در کانون توجه قرار میدهد. گردنبندهای رنگارنگ، ظریف و سنگین به خوبی با این لباس ست میشوند. از انواع این پوشش محسوب میشوند. چه سایز و اندازهای بخریم؟

گلدوزی روی شومیزهای جین جلوه خیره کنندهای دارد و یکی از بهترین نوع شومیزهای گلدوزی شده برای شرکت در مجلس ها است. شومیزهای دکمه دار به خوبی با انواع شلوارها و دامنهای ساده و طرحدار ست میشود و استایلی خاص در میهمانیهای رسمی و غیررسمی به شما میدهد. شومیز یقه کراواتی پوشش مناسبی دارد، شیک است و برای تنوع ظاهرتان در میهمانیها انتخاب مناسب و آسانی است. شومیز یقه کراواتی را به صورت پاپیون هم میتوانید گره بزنید. این مدل از شومیزها در میان دختران جوان طرفدار بیشتری دارد.

خانمهای شیک پوش، مخصوصاً دختران نوجوان از علاقه مندان پر و پا قرص شومیزهای آستین فانوسی هستند. این شومیز از پارچه های دانتل، لمه، حریر و ساتن دوخته میشود. استایل این شومیزها کلاسیک است و مدتی است که خانمهای جوان امروزی علاقه زیادی به پوشیدن آن نشان میدهند. آنچه به شومیزها زیبایی داده است و باعث شده انواع شومیزها در کمد لباس خانمهای ایرانی جای خودش را پیدا کند مدلهای جدید بالا به صورت مستقل یا ترکیب آنها با هم است. با کمی مطالعه درباره انواع شومیزها و آگاهی از سبک و سیاق لباس پوشیدنتان، خیلی راحت میتوانید شومیز مورد علاقه تان را پیدا کنید و همه جا بدرخشید.

شومیز یقه قایقی در استایلهای کژوال استفاده زیادی دارد و چون یقه آن باز است برای مهمانیهای زنانه مناسب و شیک است. مخصوصاً اگر با ساپورت یا دامن کوتاه ست شود. شومیزهای یقه هفت به عنوان یک پوشش روزانه کاربرد زیادی دارد، چون مدل سادهای است برای زیر مانتوهای جلوباز نیز استفاده میشود. در این شومیز اغلب از پارچه هایی که افت خوبی دارند مثل لمه یا ریون استفاده میشود، برای کسانی که عادت به لباسهای تنگ ندارند این شومیز انتخاب مناسبی است.

موضوعات: اخبار عمومی,

برچسب ها: شومیز مجلسی ترکیه ای , مدل شومیز زنانه ترک , مدل شومیز دخترانه , فروش شومیز ترک , شومیز ترک , خرید شومیز مجلسی ترکیه ای , مدل شومیز , خرید شومیز مجلسی , زیباترین مدل شومیز حریر , شومیز مجلسی ,

[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 30 خرداد 1400 ] [ 12:11 ] [ ملانی ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]